2010. november 30., kedd

Szülinapi torta Anyának

Most hétvégén ünnepeltük Anyukám születésnapját, és gondoltam én készítek neki tortát. Már annyit olvasgattam, tanulmányoztam a recepteket a neten, hogy úgy éreztem eljött az ideje egy komolyabb süti, ez esetben torta gyártásának. Az alapdolgok eddig is megvoltak fejben, az igazi különlegesség a cukormassza vagyis FONDANT elkészítése volt.
A receptet Kiskukta oldalán találtam. Imádom ezt az oldalt, mindenkinek csak ajánlani tudom, aki inditatást érez a sütögetéshez, illetve a torta gyártáshoz. Köszi Kiskukta  :)

Íme az én első fondantos tortám:



 Egyszerű puncsos krémmel volt megtöltve, egy kis meggyel gazdagítva a rétegek között.
A piskótát 3 részre vágtam, és kívül belül megkentem a  puncskrémmel.
A felirat és a díszítés körben, tejszínhabból van, nem is lett rossz :)
A rózsákat is én készítettem, mindenki azt kérdezte, hol vettem ugyan olyan színű rozsát mint a torta, na ez aztán a dicséret. Pedig elég girbegurba lett.

2 megjegyzés: