2010. november 15., hétfő

Banános süti

Volt itthon nagyon sok banán, amit szeretek, de tudjátok a jóból megárt a sok :)
Annyit ettem az utóbbi időben, hogy szinte rá se tudtam már nézni...
Amennyit tudtam elajándékoztam, de még így is maradt nem kevés.
Kezdett megbarnulni, gondoltam kezdek vele valamit. Keresgéltem a neten és találtam valami szimpatikusat. Kicsit könnyedebbre vettem a figurát, mert az eredeti recept 25 dkg cukrot irt, amit nagyon sok szerintem. Igy is elég édes, elhihetitek.



Banános süti
30 dkg rétesliszt
4 egész tojás
4 db érett banán
18 dkg cukor 
1 zacskó sütőpor
2 csomag vaníliás cukor 
20 dkg margarin

 Hihetetlen egyszerű az elkészítése: egy krumplinyomóval összenyomod a banánt, majd egyesével hozzáütöd a tojásokat, beleszórod a cukrot, meg a vaníliás cukrot. Majd beleszitálod a lisztet, és a sütőport, végül pedig belekevered az olvasztott margarint. Ennyi és mehet a tepsibe 180 C-ra kb. 30 percre.

Egy tálat piszkoltam csak össze, és még a robotgépet se kellett elővenni :)

28 x 20 cm-es tepsiben sütöttem.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése