2011. augusztus 2., kedd

Szülinapi torta - tőlem - nekem :)

Piskóta alapon, túrókrém, vaníliás pudinggal.





Piskóta: 2 db tojás, 2 ek. liszt, 2 ek. cukor,  NEM kell bele sütőpor!!!
Túrókrém: 50 dkg túró, 2 ek. tejföl, cukor ízlés szerint, fél citrom lereszelt héja, 2 ek. zselatinpor 0,5 dl vízben felfőzve
Vaníliapuding: 1 cs. Dr. Otker GÁLA pudingpor + 5 dl tej

A piskótát a szokásos módon elkészítettem 24 cm-es kapcsos tortaformában, sütés: 200 C-on 8-10 perc.

A túrókrémhez a hozzávalókat összevertem, és belekevertem a felvert puding 1/3 részét is.

A pudingot 2 perc alatt kikevertem és ebbe is tettem egy kis zselatint, hogy jobban "összeálljon", szeletelhetőbb legyen.

A piskótára ment a túrókrém, majd egyből erre a vaníliás is. Nem kell külön hűteni, mert a túró elég sűrű, hogy megtartsa a könnyű kis pudingot. Legvégül színes tortadarával szórtam meg és tejszínhabbal díszítettem, de ezt csak közvetlen a tálalás előtt.

Nagyon ördögös az elkészítése :))

Hűtőben kell pihennie legalább 2-3 órát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése