2011. június 10., péntek

Epres tejszínes turókrém



Egy étterem kínálatában látta meg a kedvesem ezt a finomságot, nagyon felkeltette az érdeklődésünket.  Szerettem volna rendelni egyet, de a pincér odasúgta, hogy nem túl friss... Mondjuk ez rendes volt tőle! 
Aztán megkérdeztem náluk mit is jelent ez a túróhab, hát nem azt amit én gondoltam...
Az ö verziójukban tojásfehérjehab volt, meg a sárgája is belekeverték az eperbe, aztán még meg is sütötték?!%?
Na már nem is annyira tetszett.

Mivel én már láttam lelki szemeim előtt, ezt a könnyű tavaszi finomságot, meg is alkottam a hihetetlen bonyolult receptet! :))))

Hozzávalók 4 adagra számolva:
50 dkg túró
30 dkg eper (10-12 szem)
Ízlés szerint cukor, nálam folyékony édesítő
1,5 dl tejszín, habbá verve

Az epret összeturmixoltam 1 tk. folyékony édesítővel, ebbe beletettem a túrót és ezzel is jól összeturmixoltam. Majd pár szem epret pici kockára vágva belekevertem még (de ezt már csak a szilikon lapáttal). Beleforgattam a tejszínhabot és kockára vágott eperrel rétegezve adagoltam a kelyhekbe. A tetejére egy szem epret 4 felé vágtam és beleállítottam.
Ennyi! Kb. 10 perc és kész, mehet a hűtőbe :) 

Hát hamar elfogyott, még jó, hogy rögtön lefotóztam.

Itt egy közelebbi:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése